WEDDING PLANNER – KIM TAK NAPRAWDĘ JEST I CO ZYSKAMY DZIĘKI WSPÓŁPRACY Z NIM?

JAKA JEST ROLA WEDDING PLANNERA, KONSULTANTA ŚLUBNEGO?

Według mnie rola wedding plannera, konsultanta ślubnego, czy event managera jest nie do przecenienia. Osoba ta łączy w sobie rolę organizatora, projektanta, asystenta i negocjatora. Pomoże, doradzi, załatwi co trzeba… Jest przede wszystkim pośrednikiem łączącym Parę Młodą ze wszystkimi podwykonawcami. Spotkania z konsultantem ślubnym to dla par, szczególnie tych prowadzących aktywne życie zawodowe, bardzo duże ułatwienie. Konsultant jest dla nich nie tylko sprawnym organizatorem, ale także doradcą, czasem mediatorem. Praca ta wymaga przede wszystkim kreatywności. Zatrudnienie wedding plannera ma sprawić, że projektowanie i planowanie uroczystości będzie okresem przyjemnym, a nie pełnym zmartwień. Wielką wartością usługi wedding plannera jest baza sprawdzonych i zaufanych podwykonawców, co zapewnia pełen komfort i profesjonalizm na każdym etapie przygotowań i realizacji.

CO ZYSKAMY PRZY TAKIEJ WSPÓŁPRACY?

  • Wiedzę i doświadczenie
  • Harmonijny przebieg przygotowań i uroczystości
  • Gwarancję udanej uroczystości
  • Elastyczność i sługi szyte na miarę
  • Znajomość trendów
  • Zrzucenie z siebie ciężarku spraw formalno – technicznych
  • Oszczędności
  • Brak dodatkowych i niepotrzebnych wydatków
  • Sprawdzoną bazę podwykonawców
  • Spokój psychiczny i czas dla siebie

JAKIE SĄ KOSZTY SKORZYSTANIA Z USŁUG WEDDING PLANNERA?

Koszty różnią się w zależności od miasta, doświadczenia, zakresu zadań. Współpraca z wedding plannerem trwa zwykle od sześciu do dwunastu miesięcy, więc jego stawka jest opłatą za czasem roczne zaangażowanie, co warto brać pod uwagę, analizując kwotę wynagrodzenia. Na rynku funkcjonuje kilka modeli rozliczeń:
Pierwszym z nich jest wynagrodzenie stałe za organizację uroczystości. Kwota ta zależna jest od zakresu obowiązków. Waha się od ok. 1500 zł (koordynacja dla ślubu) do 10 000 zł (kompleksowa organizacja). Jest to chyba najbardziej popularna opcja. Uzyskane od podwykonawców rabaty przechodzą w pełni na rzecz pary młodej.
Drugi sposób to prowizja od wartości weselnego budżetu. Zazwyczaj jest to ok. 10-15% kwoty całkowitej jaką wydacie na całość wesela.
Opcja trzecia wynagrodzenia, to suma rabatów, które konsultant wynegocjuje od podwykonawców. Ten wariant jest prawdopodobnie najrzadziej stosowany.

KTO MOŻE SKORZYSTAĆ Z USŁUG WEDDING PLANNERA?

Usługa wedding plannera jest dla par, które chcą w spokoju celebrować ten dzień i mieć pewność, że wszystko będzie jak należy, bez przykrych niespodzianek. Powinien z niej skorzystać każdy, kto pragnie, żeby ślub był wydarzeniem wyjątkowym i idealnym. To usługa dla par, które nie boją się zaufać profesjonaliście i powierzyć wszystkich (lub części) spraw w jego ręce. Nie jest ważne jaki masz budżet. Paradoksalnie zatrudniając konsultanta ślubnego, możecie całkiem sporo zaoszczędzić. Polecam usługi profesjonalisty również tym, którzy dużo podróżują lub mieszkają za granicą, a chcą pobrać się w Polsce. Konsultant to świetne rozwiązanie dla osób, które w czasie przygotowań chcą ograniczyć swoje kontakty do rozmów z jedną osobą, która zna wszystkie szczegóły, oczekiwania i wymagania. W ten sposób można zaoszczędzić czas i nerwy, a zyskać niezapomniane wspomnienia.